*Fòrum La Llacunaonline .cat

Expressa't!

Tornar al portal

Fòrum La Llacunaonline .cat » La Llacuna

Conflicte per un camí inexistent

(6 mensajes)

Aún sin etiquetas.

1. Xàldiga
    Miembro

User has not uploaded an avatar

S'atansa el judici..., i ara veurem si la justícia és prou justa.

Aprofito aquest fòrum per a fer difusió d'aquet tema (pel que estic veient, tohom es pot acabar trobant en un conflicte per l'estil). Em sembla que és prou gros que hi hagi persones que es creguin que les lleis no estan fetes per elles, potser perquè estan en un poble petit, potser perquè són amics de l'alcalde de torn, i es clar, si vull fer obres, qui em dirà res? I si vull passar per aquí, qui m'ho ha d'impedir?

Espero que aviat es posi fre a tanta xuleria barata

Publicado hace 8 meses #
  2. francesc
    administrador

admin

Hola,

Gràcies per participar al fòrum. Per situar-nos una mica, ens podries dir de quin judici estàs parlant? et refereixes al cas Pretòria o algun cas més proper?

Però com tu dius, caldrà veure si la justícia és prou justa o no... que en Millet segueixi "sueltu" té tela!

Salutacions!

Publicado hace 8 meses #
  3. Abel
    Moderador

Abel

No serà pas el camí del costat de Cal Blai?

Publicado hace 8 meses #
  4. jonimanteru
    Miembro

jajajjaaj molt bo el cami aquell Abel!!!! Aquell tambe es el rei!

Publicado hace 8 meses #
  5. Xàldiga
    Miembro

Benvolguts i benvolgudes,
    Plantejo la situació sense donar noms per no molestar, no ferir la sensibilitat ni faltar al respecte de ningú.
    El senyor X decideix muntar unes quadres allà on li ve de gust. Suposo que l’Ajuntament estava tancat per vacances. Com aquell qui fa una casa sense porta, el senyor X no se’n recorda que per anar a un lloc fa falta un camí, un camí prou adequat per a què hi puguin passar vehicles grans i llargs. Quan se n’adona, demana permís al seu veí per poder passar pel seus terrenys mentre duri la construcció de les quadres. El seu veí, el senyor Y, amb tota la bona fe (o vist com han anat les coses, pecant d’ingenu) accepta. Fins que passats els mesos, construïdes les quadres, es cansa d’un trànsit que no s’atura i li demana al senyor X que deixi de passar pel seu camp. El senyor X respon que allà hi ha un camí públic i que no li pot negar el pas. I a més, s’ha de pensar que no podem deixar morir de gana als cavalls.
    El conflicte creix, puja de to, l’Ajuntament o s’ha pres un any sabàtic o és que el tema se li ha escapat de les mans, no sap com resoldre la problemàtica i s’estima més espolsar-se les puces i mirar cap a una altra banda.
    Es veu que de rei, en aquest poble, ni ha més d’un, començant per l’Ajuntament: si algú ha pogut fer el que li ha donat la gana, és perquè algú altre, qui ho havia d’impedir, ha fet la vista molt grossa i ho ha permès.
    Em provoca tristor veure que dos conveïns, que dos persones adultes, que es passaran a tocar i s’hauran de veure les cares centenars de vegades, no hagin estat capaces d’arreglar aquest tema dialogant. Entre tristor i ràbia, comprovar que els que manen a l’Ajuntament apliquen les normes segons un criteri... de simpatia? Però com es pot permetre tanta arbitrarietat?! I em fa bullir la sang comprovar que, després del que ha passat durant tos aquests anys, segons qui encara continua amb una prepotència desbordada, que sembla mentida que a hores d’ara ens continuï subestimant i no hagi entès que d’arribar als jutjats i defensar els nostres drets la gent de poble també en sabem.

Publicado hace 8 meses #
  6. lluis salvador
    Miembro

Bones Xàldiga, per simple curiositat m'agradaría saber qui ets??
    Però com que firmes com a xàldiga, no crec que en aquest forum facis saber la teva identitat, però si li ve de gust, i de segur que vosté a mi em coneix m'encataría que m'ho fes saber. Ni que sigui per comentar l'escrit!!

Au tot sigui per intentar-ho...

Publicado hace 4 meses #

RSS feed for this topic

Responder

Debes Identificarte para publicar.