*Fòrum La Llacunaonline .cat

Expressa't!

Tornar al portal

Fòrum La Llacunaonline .cat » La Llacuna

Què et sembla lallacunaonline.cat?

(5 mensajes)

Aún sin etiquetas.

1. Abel
    Moderador

Abel

Bona nit!
    Us deixo amb unes quantes preguntes...
    Què en penseu del portal de lallacunaonline.cat? Què us sembla? Què hi trobeu a faltar?

Us animo a opinar, queixar-vos, preguntar,... per tal de que entre tots puguem millorar dia a dia aquest portal i fer que lallacunaonline.cat, tal i com fins ara ha sigut, segueixi sent la web de referència del poble de La Llacuna!

Salutacions,
    Abel.

Publicado hace 1 año #
  2. marina
    Miembro

marina

Bones!

Jo trobo que faltar-hi, no hi falta res, o en tot cas res destacat.
    Si que caldria però, revisar la informació que hi ha i actualitzar alguns apartats.

Per altra banda canviaria algunes coses de la presentació.

Una de les coses, la llista de pàgines. Crec que n'hi ha masses i despista una mica.
    Potser estaria bé agrupar-ne algunes per temàtica. Per exemple, videos i fotografies podria anar en un grup: galeria o alguna cosa similar.

D'altra banda, també m'agradaria que tingués una mica més de color.
    I que la capçalera fos més petita, pren molt d'espai...

I el forum no m'acaba de fer el pes. L'anterior que hi havia crec que era més clar i permetia ordenar millor els diferents fils.

Aquestes són les coses que jo canviaria (les que se m'han ocorregut ara).
    En moltes no puc ajudar gaire però pel que fa al primer apartat m'agradaria molt.

Saluut!

Publicado hace 1 año #
  3. Abel
    Moderador

Abel

Aquests dies ha arribat al portal aquest comentari que podeu llegir a continuació: (enllaç al comentari).

Què en penseu vosaltres del canal de twitter a la Llacuna Online?

Publicado hace 1 año #
  4. joan
    Moderador

joan

jo crec que el canal del twitter es un canal, malgrat la redundancia, importantisim de noticies... ja que jo m'asabento de moltes cores mitjançant el twitter!!!

el que s'ha d'aconseguir es que molta més gent s'apunti al sistema del microblog... jo ja fa uns anys que hi sóc i es molt enganxós (massa i tot) ;-P

Publicado hace 1 año #
  5. davidmartib
    Miembro

User has not uploaded an avatar

S'ha de felicitar la bona feina que heu fet els que manteniu el portal de lallacunaonline.cat, cada vegada va quedant mes clara i funcional.
    El tema ha quedat molt bé.

Tambe cal remarcar la quantitat de gent de La Llacuna que utiliza ja el twitter, doncs es un bon canal de noticies i comunicació.

El fórum també es una bona eina, però s'hauría de conseguir que no entressin missatges brossa, i, si pogués ser, caldría acabar-lo de traduïr al català.

Publicado hace 1 año #

RSS feed for this topic

Responder

Debes Identificarte para publicar.