Bones a tots,
Abel,
Permetem que et corretgeixi, com tu be dius, primer de tot em vaig posar en contacte amb tu per a vera si em podies resoldre el problema, et vaig enviar un mail concretament el 13-06-2009 a les 08:43h,, a les 10:12h. del mateix dia vaig rebre la teva resposta, literalment deia el seguent: "Bon dia! Ara ho mirem! Ja et diré quelcom!Abel."
Ja no vaig rebre cap més resposta teva, per lo tant no es cert que em vas solucionar el problema.
Davant d'aixó, em vaig posar en contacte amb lallacunaonline, concretament, el 17-06-2009 a les 14:56h, mai vaig rebre resposta; conec a altres dos persones que també van fer el mateix i tampoc van rebre resposta de lallacunaonline; cal dir com tots sabem els que ens movem per internet que a vegades els mails no arriben per problemes de servidor, no se si es el cas.
Francesc,
M'extranyaría molt que coneguis més que jo els problemes de la web, una cosa es el que et digui amb qui hagis contactat.
En quant al domini "lallacuna.cat", que més d'un cop has fet referencia aquí, es logic que no entenguis per que no el fem servir, peró aixó li hauries de preguntar a la Diputació, ja que el domini es de la Diputació, si aquest organisme funciona de manera dessatrosa, no en tinc la culpa; o sigui, no es va deixar de banda el domini "lallacuna.cat" per voluntad propia; en quant a l'enllaç que surt actualment si anem a questa direcció, (que tu publiques en el primer post), la veritat, quant jo el vaig veure, no vaig acabar d'entendre res de res de com actua la diputació, no se que representa aquest enllaç, pero pots estar segur que no es culpa de l'Ajuntament.
En quant a lo de la llalalcunaonline, que diguis que "no representa res ni a ningú", no estic d'acord amb aixó,evidentment institucionalment i socialment, davant d'un poble, la força la te una web oficial de l'Ajuntament, aixó està clarísim; pero lalalcunaonline es la web privada del poble per excelencia, no es un trist bloc d'algú que només es mira ell, ni molt menys, amb el temps s'ha convertit en en un medi de comunicació social del poble, i fora del poble.
Com exemple, et dirè que a "wikipedia", en els enllaços de "noticias del pueblo", enllaça amb lallacunaonline, (que et vaig a dir, oi?)
Jo per exemple, encara que no hi acostumo a participar, miro molt sobin aquest portal, per que torno a repetir, crec que es el portal social privat del poble, i d'aixó n'haurieu d'estar orgullossos tots els que el feu possible.
En contés de criticar-nos tant els uns els altres, pendents de que si salta a pagina, de que si el forum va o deixa d'anar,... crec que hauria de haber-hi algo més de colabaoració entre aquest portal privat, i el public, o sigui, ajuntamentlallacuna.cat; bueno, es la meva opinió completament personal.
pd: ajuntamentlallacuna.cat, ja torna a funcionar.
Au, salut.