*Fòrum La Llacunaonline .cat

Expressa't!

Tornar al portal

Fòrum La Llacunaonline .cat » La Llacuna

TDT a La Llacuna

(5 mensajes)

Aún sin etiquetas.

1. Abel
    Moderador

Abel

Queden ja pràcticament 2 mesos per l'apagada de la televisió analògica, i tal com estan les coses, basant-se en que la televisió a La Llacuna cada dia es veu més malament, ves a saber si arribarem al 2010!

Algú sap que passarà amb la TDT al poble? Hi haurà un bon canvi de la televisió analògica a la digital? O estarem uns mesos sense veure res de res?

Publicado hace 9 meses #
  2. marina
    Miembro

marina

Jo crec que retardaran l'apagada analògica... fos només a La Llacuna, ja ho veuriem, però pel que he sentit és a molts llocs on hi ha problemes i la senyal arriba malament.

Però ves a saber, si algú ens pot il·luminar...

Publicado hace 9 meses #
  3. mariams
    Miembro

User has not uploaded an avatar

La pàgina televisiondigital.es, confirma que La Llacuna encara no té cobertura de TDT e informa que el municipi s'enmcarca en la fase III, que significa que no hi haurà apagada digital fins el 3/04/2010

Publicado hace 9 meses #
  4. francesc
    administrador

admin

Moltes gràcies Mariams! bona informació :)

Doncs ara ja ho sabem, a la Llacuna es veu malament la TDT perquè efectivament no hi ha cobertura :(

Publicado hace 9 meses #
  5. Administrador web Ajuntament
    Miembro

User has not uploaded an avatar

Acabo d'instal.lar el tdt a casa, a travès de cable, i he comprobat amb sorpresa que es veuen perfectament be tots els canals tant catalans com espanyols, que en el seu dia es veien perfectament be per l'analógic, em surten un total de 52 canals, no està gens malamant, no n'he perdut cap, al contrari...

Aixó sí, com he dit es travès de cable !

No ho puc probar a travès d'ones, ja que l'antena la vaig retirar ja fa anys, no se si algú te antena i ha pogut comprobar si agafa algo, seria interessant saber-ho.

Segons fonts oficials (www.televisiondigital.es),aquí, per ones terrestres, la cosa està magra...

Salut

Publicado hace 7 meses #

RSS feed for this topic

Responder

Debes Identificarte para publicar.