Els propers dies 27 i 28 d’octubre arriba la 5a Festa Gastronòmica “La Llacuna, Terra d’Embotits i Vins d’Alçada”. Els actes que tindran lloc són els següents:
DISSABTE 27:
A les 8 del vespre, a la sala polivalent Cal Sagrera, presentació de l’acte amb Ricard Roca i inauguració a càrrec de la regidora de Turisme i Comerç Santes de Blas. Projecció d’un vídeo sobre la verema amb diferents viticultors del municipi i elaboradors d’embotits artesans i carquinyolis de La Llacuna.
Seguidament, taula rodona amb Rossend Travé, Josep Mª Guasch, Joan Blanch, Daniel Salvador, Pere Marimon, Enric Albet i Damià Deas.
Farà el tancament l’Alcalde de La Llacuna, Josep Parera, i finalment s’oferirà una copa de vi, gentilesa de Caves Vilarnau i Bodegues Torres, i hi haurà una petita degustació d’embotits i carquinyolis de La Llacuna.
A 2/4 de 10 de la nit, al Restaurant Ca l’Americano, tindrà lloc un sopar abase de canelons de bolets i botifarra negra, bacallà al forn, crema de llimona amb fuites naturals i gelat de vainilla, vins i caves de La Llacuna, pa, aigua i cafè.
Venda de tiquets a l’Oficina d’Informació i Turisme i L’Ajuntament de La Llacuna. Preu: 27€.
Reserves a l’Ajuntament: 93.897.60.63
Fins dijous 25 d’octubre
DIUMENGE 28:
A partir de les 10 del matí, a la plaça Major, degustació de vins d’alçada. Podreu fer un tast de vins, caves, embotits, carquinyolis, formatges i postres.
Tiquet copa serigrafiada + 2 degustacions: 3€
Tiquet 2 degustacions: 2€
També hi haurà una trobada de col•leccionistes de plaques de cava i la presentació d’una placa de plata commemorativa de la festa.
Acompanyarà la festa el reconegut cantautor, gastrònom i locutor de ràdio Pere Tàpies i posarà el toc musical el grup de jazz “Set Quartet”.
A la 1 del migdia s’atorgarà la distinció “Raïm d’alçada” al Sr. Rossend Travé.
Aquí teniu el programa en pdf.