Festa major de la Llacuna 2026

24 jul.

PROGRAMA D’ACTES

DIVENDRES 31 juliol

– A les 6 de la tarda, al camp de futbol: partits dels equips de futbol base del CF La Llacuna contra CF Mediona (benjamí i aleví)

– A les 7 de la tarda, a la plaça Major, lectura satírica del programa

– Tot seguit, a la plaça Major, vespreig. Servei de bar i acompanyament musical

– A les 11 de la nit, Correfoc a càrrec del Ball de Diables, el Drac i la Mulassa de la Llacuna.
Consells de seguretat per assistir al correfoc: dur roba vella de cotó 100%, màniga llarga, pantalons llargs, barret i/o mocador al cap, calçat flexible, i evitar llençar aigua des dels balcons.

– A 2/4 de 2 a 2/4 de 4 de la matinada, a la pista de l’escola,  concert: Allioli

– Tot seguit, a la pista de l’escola: Punxadiscos

DISSABTE 1 agost

– A les 10 del matí, a la plaça Major: activitats familiars i espai nadons

– A la 1 del migdia, a la plaça Major: 6è Aplec a la plaça: Vine a fer el teu arròs! A la plaça hi haurà taules i cadires.
Tot seguit, migdiada familiar

– A les 6 de la tarda: pels carrers del poble (inici al carrer de la Creu, cal Mangano): cercavila amb la participació dels balls i elements festius del poble: Ball de BastonsBall de Diables (grans i petits)la Mulassael Drac i els Gegants i Grallers el Ball de panderetes i Batucada Bateks.

– En arribar a la plaça Major: Exhibició folklórica individual de totes les colles que formen el seguici, manifest feminista i pregó a càrrec de la Comissió de la Festa Major.

– De 2/4 d’1 a 2/4 de 3 de la matinada, a la pista de l’escola: concertLa loca histeria

– Tot seguit, a la pista de l’escola: Punxadiscos

DIUMENGE 2 agost

– A les 12 del migdia, a l’església parroquial: missa.

– A continuació, a la plaça Major: vermut i representació dels Versots Satírics a càrrec del Ball de Diables.

– De 6 de la tarda a les 9 del vespre, a cal Magí Ferriol: espai amb jocs tradicionals, de taula i populars per a tota la família

– A 2/4 de 7 de la tarda, al camp de futbol: partit de futbol (sènior masculí) CF La Llacuna – CF La Pobla de Claramunt

– A les 8 del vespre, a la plaça Major: concert a càrrec de l’Orquestra Vancouver

– A les 11 de la it, a l’església, concert de la Coral La Cuitora

– A les 12 de la nit, a la plaça Major: Ball de Gala amb l’Orquestra Vancouver

– A les 12 de la nit: gimcana nocturnaEmbirra’t amb la Xaranga En Garbo (inici a la piscina)

– A continuació, a la plaça Major: Punxadiscos

DILLUNS 3 agost

– A les 10 del matí a l’1 del migdia, a cal Magí Ferriol: espai amb jocs tradicionals. De les 11 a les 12, activitats amb aigua

– A les 12 del migdia, a l’església parroquial: missa

– Tot seguit, a la plaça Major: vermut i sardanes amb la cobla Terres de Marca.

– A 2/4 de 6 de la tarda, a cal Magí Ferriol: berenar popular amb jocs tradicionals per a la mainada, xocolata desfeta i coca..

– A 2/4 de 7 de la tarda, al camp de futbol: partit de futbol (sènior masculí) CF La Llacuna – CF Mediona

– A 2/4 d’11 de la nit, a la plaça Major: havaneres i rom cremat, amb el grup Sons del Mediterrani

———————————————

EXPOSICIONS:

Al Centre de Cultura i Turisme:

– Concurs de fotografia “Josep Orga i Saumell” (Organitza: CELL)

lallacunaonline us desitja una BONA FESTA MAJOR!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.