El pròxim dissabte, 14 de febrer, tornen la gresca i la disbauxa amb el Carnaval.
Un any més, i desafiant les baixes temperatures d’aquests dies, una bona colla de llacunencs sortiran al carrer amb carrosses i disfresses per viure una de les festes més divertides i sonades.
La rua començarà al carrer Vilademàger, a les 7 del vespre. Des d’allà recorrerà alguns carrers del poble per acabar a la plaça Major on el rei Carnestoltes llegirà el pregó.
A continuación, passarel·la amb actuació dels grups. Tot seguit la rua seguirà fins a la piscina on es donaran obsequis, entrepans i beguda (grups de més de 10 participants i carrosses).
La gresca continuarà, al bar de la piscina, amb la festa de la Colla de Diables de la Llacuna.
Organitzen la comissió del Carnestoltes i el Ball de Diables, amb la col·laboració de l’Ajuntament de la Llacuna.
*Tots els grups (amb carrossa o sense) que vulguin participar en la rua s’han d’inscriure a l’Ajuntament, abans del 7 de febrer, duent un CD amb la música.
I perquè no es faci tan llarga l’espera podeu revisar les fotos dels carnavals passats, rellegir els pregons dels darrers anys: 2014, 2013… o veure els divertits videos fets pels Diables per promocionar la festa: Pura vida!! – Encara no saps si vindràs?